Ξεχάστε τον Σταθμo των ΚΤΕΛ στο Κηφισo!! Δεiτε τις ΠPΩTEΣ Φωτo από τον NEO Yπέρ-Σταθμo στον Ελαιώvα

0
3268
ΚΤΕΛ, https://viral-times.gr/

Ξεχάστε τον Σταθμo των ΚΤΕΛ στο Κηφισo!! Δεiτε τις ΠPΩTEΣ Φωτo από τον NEO Yπέρ-Σταθμo στον Ελαιώvα

Πότε θα είναι έτοιμος ο νέος υπερ-σταθμός των ΚΤΕΛ;

Θα εξυπηρετούνται περί τις 35.000 επιβάτες ημερησίως. Ο νέος σταθμός αναμένεται να κοστίσει περί τα 90 εκατ. ευρώ. Οι εμπορικές χρήσεις θα εκτείνονται σε 16.000 τ.μ., ενώ έχει προβλεφθεί ακόμη και ξενοδοχείο.

Ο νέος σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων στην Αθήνα, ο οποιός δεν θα θυμίζει

σε τίποτα αυτό της Λεωφόρου Κηφισού ή της Λιοσίων σύμφωνα τουλάχιστον με τις φωτογραφίες από τις μακέτες που κυκλοφόρησαν.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ> Οι Εpwτικές Προβλέψεις της Τετάρτης!! Παλιές Aγάπες «Φουvτώνουν» Ξαφvικά γι’ Aυτά τα 5 Ζώδια

Ο νέος υπερ-σταθμός ΚΤΕΛ θα εξυπηρετεί 16 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως.

Ο νέος κεντρικός σταθμός, στον οποίο θα μετεγκατασταθούν τα ΚΤΕΛ από τον Κηφισό και την Λιοσίων, θα εξυπηρετεί ετησίως 16 εκατομμύρια επιβάτες.

Οι εγκαταστάσεις του ΚΣΥΛ θα έχουν συνολική επιφάνεια 40.000 τμ και, ανά κατηγορία,

οι ελεύθεροι χώροι πρασίνου θα εκτείνονται σε επιφάνεια 20.000 τμ και οι χώροι για εμπορικές χρήσεις σε 11.750 τμ, ενώ οι χώροι στάθμευσης θα είναι 572, εκ των οποίων οι 100 θα είναι για τους επιβάτες του μετρό, δεδομένης της σύνδεσής του με τον σταθμό «Ελαιώνα» του μετρό.

Ο σταθμός θα περιλαμβάνει εντός του εμπορικά καταστήματα ενώ θα υπάρχουν οθόνες για την ενημέρωση των επιβατών σχετικά με τις αφίξεις και αναχωρήσεις λεωφορείων. Οι χώροι αναμονής θα είναι σύγχρονοι και άνετοι ενώ θα υπάρχει και χώρος για την στάθμευση των υπεραστικών λεωφορείων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ> Ο Νέoς Αvάδρομος Eρμής στους Iχθείς, Φέρvει Εpwτικές Επιστροφές & Επαvασυνδέσεις

Σύμφωνα με τα σχέδια από το νέο σταθμό αναμένεται να εξυπηρετούνται περί τις 35.000 επιβάτες ημερησίως, ενώ θα υπάρχουν 70 θέσεις στάθμευσης λεωφορείων γραμμής κι άλλες 23 για διεθνείς προορισμούς.

Οι εμπορικές χρήσεις θα εκτείνονται σε 16.000 τ.μ., ενώ έχει προβλεφθεί ακόμη και ξενοδοχείο.

Επιπλέον αναμένεται να λυθεί κι ένα πρόβλημα που ταλαιπωρούσε χρόνια τους επιβάτες των υπεραστικών αφού θ υπάρχει πλέον ειδικός χώρος στάθμευσης για ταξί και για αστικές συγκοινωνίες.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ> Αv ΕXEIΣ Γεvvηθεi τις ΠAPAKAΤΩ Ημερομηvίες, η Aση Μπήλιoυ σε KAΛEI Nα Παiξεις Tζoκερ το 2019

Σύμφωνα με τα σχέδια τα ΚΤΕΛ θα βρίσκονται στο επίπεδο και από πάνω οι διάφορες ψυχαγωγικές και άλλες εγκαταστάσεις, ενώ από κάτω θα είναι το Μετρό.

Η υπόγεια διάβαση έχει ήδη κατασκευαστεί.

Ο νέος σταθμός αναμένεται να κοστίσει περί τα 90 εκατ. ευρώ και η κατασκευή του πιθανόν να είναι αποτέλεσμα συγχρηματοδότησης από την ΕτΕΠ και το «πακέτο Γιούνκερ», από δανεισμό των ΚΤΕΛ, κι από την κοινοπραξία εταιρειών που θα αναλάβουν την κατασκευή του.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ> Απoκάλυψη-B0μβα Πάvου Zάρλα για το Xωρισμό με τη Μιζεράκη: «Aυτό το Κοpiτσι ΔEN…» Έμειvε Άφωvη η Στέλλα

Η κατασκευή του ωστόσο κρίνεται απαραίτητη αφού οι δύο υπάρχοντες σταθμοί ΚΤΕΛ

της πρωτεύουσας, έχουν ξεπεράσει τη χωρητικότητά τους. επιπλέον με την δημιουργία του στη συγκεκριμένη τοποθεσία αναμένεται να αποσυμφωρηθούν οι κεντρικές οδικές αρτηρίες της Αθήνας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ> Tέλoς το Tραγoύδι για την Πάολα; Η Ξαφvική Eπιστρoφή στη Xαλκιδική! Tι Συμβαίvει;

«Στόχος ήταν ο σχεδιασμός ενός τέρμιναλ που θα έμοιαζε με αεροδρομίου,λαμβάνοντας υπόψη και την αντίστοιχη διεθνή εμπειρία», σχολίασε το στέλεχος της Αττικό Μετρό, προσθέτοντας ότι η λογική του έργου είναι η δημιουργία ενός συγκοινωνιακού κόμβου που θα φιλοξενεί και διεθνείς λεωφορειακές γραμμές και θα αγγίξει έναν ετήσιο φόρτο της τάξης των 16 εκατ. επιβατών.

Σημειώνεται ότι η Αττικό Μετρό, μετά το «ξεπάγωμα» του έργου το 2012

και την υπογραφή Συμφώνου Συνεργασίας με την ΚΣΑΥΛΕ και τον δήμο Αιγάλεω, προχώρησε στην απαλλοτρίωση 18 περίπου στρεμμάτων για την υλοποίησή του, αναλαμβάνοντας παράλληλα τον ρόλο του Project Manager.

Καταλήγοντας, ο κ. Κλήμης εκτίμησε το κόστος του έργου στα 170 – 180 εκατ. ευρώ και διευκρίνισε πως η αρμόδια αρχή για την δημοπράτηση, βάσει του ισχύοντος κανονιστικού πλαισίου, είναι ο συνεταιρισμός ΚΣΑΥΛΕ και όχι η Αττικό Μετρό.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ> Η Aπiστευτη Aλλαγή από την Μέγκι: Το Απoτέλεσμα, θα TPOMAZE & την Bίκυ Kαγιά

Τέλος, εξήγησε πως η αποπληρωμή του έργου θα γίνει, τόσο από την εκμετάλλευση των εμπορευματικών χρήσεων στις εγκαταστάσεις του σταθμού, όσο και από τα ΚΤΕΛ που θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι θα συμμετάσχουν στο κοινοπρακτικό σχήμα εκμετάλλευσής του και θα συνεισφέρουν στην αποπληρωμή των κεφαλαίων από τα εισιτήρια…

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ ...